- Dank erhalten: 9
Elvis - Caught In A Trap
- Thoughtless
-
- Besucher
-

(Ich ärger mich immer noch dass ich es damals für 20€ bei eBay nicht ersteigert hab)
Bitte Anmelden oder Registrieren um uns Deine Meinung zu dem Thema mitzuteilen.
- allerteuerste
-
- All The Kings Men
-
probíer´s einmal hier:das Buch hätte ich gerne
(Ich ärger mich immer noch dass ich es damals für 20€ bei eBay nicht ersteigert hab)
<a href=' www.elvisshop.demon.co.uk ' target='_blank'> www.elvisshop.demon.co.uk
- susan
-
- ECB-Mitglied
-
- Dank erhalten: 8
der Link geht nit zumindest sagt mir mein Browser, dass er die Seite nicht anzeigen kann.probíer´s einmal hier:
<a href=' www.elvisshop.demon.co.uk ' target='_blank'> www.elvisshop.demon.co.uk

- allerteuerste
-
- All The Kings Men
-

werde, sobald ich zu hause bin, dir mal die adresse nebst telefonnummer raussuchen und posten. vielleicht klappt´s ja auf dem guten alten postweg.
- allerteuerste
-
- All The Kings Men
-
außerdem sah ich gerade eben, dass der collector´s service in bamberg das buch auch noch gelistet hat. probier´s also einfach mal hier:
<a href=' www.collectors-service.de.vu/ ' target='_blank'> www.collectors-service.de.vu/
- praytome
-
- Forums Mafia
-
- Dank erhalten: 2
- ManInBlack
-
- Forums Mafia
-
- Dank erhalten: 69
Auch bei Paytome Publishing?caught is überall bei so ziemlich jedem händler erhältlich...

- User gelöscht
-
- Besucher
-
Auch bei Paytome Publishing?

- Charles
-
Autor
- Abwesend
- Administrator
-
In 2002, Arjan Deelen and Laurens van Houten produced the Elvis photo-book "Elvis: Caught In A Trap", which at the time set a new standard for Elvis photo publications. The book detailed Laurens' trip to Las Vegas to photograph Elvis' August / September 1973 shows there. The elusive Laurens van Houten has always avoided publicity and he's always been guarded about his photos. Laurens did meet up with Arjan recently to celebrate the 10th anniversary of the book, and at that meeting he also expressed his dissatisfaction with those that use his photography without his permission, like for instance the recent "Fashion For A King" book.
A clip from their meeting can be seen here:
<!-- YOUTUBE begin --><div align="center"><object width="425" height="350"><param name="movie" value=" www.youtube.com/v/hjFKZO7Eh9E ">
In this video excerpt they chat about the remarkable September 3rd, 1973 Las Vegas Closing Show -- one of the most unusual shows of Elvis' career. Laurens talks about the challenges of photographing Elvis at the Las Vegas Hilton, which included having to give the hotel staff generous tips in order to get up-close.
The last remaining copies of the book will be sold at the 'Original Elvis Tribute' shows in April '12, but you can also order the book through the website: www.elvisnews.dk
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Quelle: Elvis-Collectors.Com</span>
„Zeit, die man zu verschwenden genießt, ist nicht verschwendet.“ — John Lennon
- rambohamster
-
- All The Kings Men
-
- Dank erhalten: 19