Elvis - The Concert

Mehr
25 Nov. 2002 17:26 #26701 von edde
edde antwortete auf Elvis - The Concert
aber immerhin gabs Walk a mile in my shoes, Mystery train/Tiger man und Welcome to my world NEU!!!

Bitte Anmelden oder Registrieren um uns Deine Meinung zu dem Thema mitzuteilen.

Mehr
27 Nov. 2002 07:22 #27183 von KingCreole
KingCreole antwortete auf Elvis - The Concert
Tickets für die Schweiz gibts unter: www.ticketcorner.ch

Es sind aber nicht mehr alle Kategorien vorhanden!!! Erste Kategorie ist ausverkauft und die zweite auch bald!

Mehr
27 Nov. 2002 13:50 #27341 von edde
edde antwortete auf Elvis - The Concert
ZUM HENKER!!!!!!Mist....

Mehr
23 Mai 2003 21:45 #107767 von Charles
Charles antwortete auf Elvis - The Concert
Durch einen netten Hinweis von hisby, folgendes:

Belfast Telegraph > Features Publication Date: 21 May 2003

Elvis..back on stage in new show.WHEN Elvis - the Concert arrives at the Odyssey on Tuesday May 27, Myrna Smith, who will be here too with the King's backing group the Sweet Inspirations, says Presley will be well pleased with the performance.

"Oh, yes," he's dead, make no mistake," says the lady who was a personal friend as well as one of his entourage. "Forget the nonsense that he is alive somewhere in hiding. I was at the funeral - I saw the body.

"But I know he is easy with this production. Elvis is still around in the hearts of all of us who worked with him. Some nights I can sense him more than others. It gets to me and I start to cry. There have been performances when all of us have been overwhelmed."

Elvis - the Concert, making a return visit to Belfast where it was a huge success last time at the King's Hall, reunites Presley bandmates and Sweet Inspirations like Myrna, Estelle Brown and Sylvia Shemwell, who is due back after illness, with an image of the superstar up there on a giant video screen.

He sings straight from the past - accompanied by the band and a 16-piece orchestra very much in the present and playing live.

"It's a world tour by my old friend Elvis," says Myrna. "The first live tour by an entertainer who is dead. No wonder we are in the Guinness Book of Records.

"Elvis was a wonderful person - what we are doing on stage helps to keep his memory alive. Young people should be told about his spirituality and they should be warned too it was drugs - dangerous drugs - that killed him.

"He read his Bible every day, he was respectful and he took care of the elderly, particularly his own grandparents.

"When you think of Elvis and how it all ended so sadly at Gracelands, you have to believe there is more to life than that.

"I still talk to his daughter Lisa who loves the show. I was at her birthday party and I was invited to that wedding. When she was a little girl she used to come into the dressing room and sit on my knee."

<span style='color:white'>One of the songs being highlighted at the Odyssey will be Hurt - I'm Hurting.</span>

"That was one of his favourites," she revealed. "I remember recording it with him at Gracelands and you could tell the words meant a lot to him. There was something deep inside him at the time that was really hurting, but he never told me what it was."

- Tickets for Elvis - the Concert can be booked on line at odysseyarena.com or at any Aiken Promotions agency.

<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Quelle: Belfasttelegraph.Co.Uk</span>

„Zeit, die man zu verschwenden genießt, ist nicht verschwendet.“ —  John Lennon

• Frederic
  • Frederics Avatar
  • Besucher
  • Besucher
23 Mai 2003 22:04 #107778 von Frederic
Frederic antwortete auf Elvis - The Concert

One of the songs being highlighted at the Odyssey will be Hurt - I'm Hurting.

Aus dem CBS-Special, oder wie? :rolling2:

Mehr
23 Mai 2003 22:18 #107782 von Charles
Charles antwortete auf Elvis - The Concert
Würd ich auch denken. Denn eine andere offizielle Aufnahme ist mir nicht bekannt. Oder sollte man auf eine ... Aber ich will hier nicht spekulieren...

„Zeit, die man zu verschwenden genießt, ist nicht verschwendet.“ —  John Lennon

• Frederic
  • Frederics Avatar
  • Besucher
  • Besucher
23 Mai 2003 22:26 #107789 von Frederic
Frederic antwortete auf Elvis - The Concert
Naja, war ja eher eine rhetorische Frage. Aber ich denke kaum, das Footage aus CBS verwendet wird. Man wird vielleicht höchstens das Lied ohne Film spielen...

• Vincent-The-Falcon
  • Vincent-The-Falcons Avatar
  • ECB-Mitglied
  • ECB-Mitglied
Mehr
24 Mai 2003 06:10 #107853 von Vincent-The-Falcon
Vincent-The-Falcon antwortete auf Elvis - The Concert
Noch knapp zwei Wochen!

Amsterdam yeeeeeeeehaaaaaaaw!!!!!

Mann bin ich gespannt... Ich wollte ja NIE zu diesem Schmonzens gehen, weil ich immer gesagt hab, dass das "Elvis - The Concert" eine Art Leichenfledderei ist. Tscha, jetzt freue ich mich total drauf...

:up:

Mehr
24 Mai 2003 06:55 #107864 von Marc H.
Marc H. antwortete auf Elvis - The Concert

Noch knapp zwei Wochen!

Amsterdam yeeeeeeeehaaaaaaaw!!!!!

Mann bin ich gespannt... Ich wollte ja NIE zu diesem Schmonzens gehen, weil ich immer gesagt hab, dass das "Elvis - The Concert" eine Art Leichenfledderei ist. Tscha, jetzt freue ich mich total drauf...

:up:

das solltest du auch - ist schon irgendwie klasse! :up:

wir sehen uns vince..... wenn du magst ;)

• Vincent-The-Falcon
  • Vincent-The-Falcons Avatar
  • ECB-Mitglied
  • ECB-Mitglied
Mehr
24 Mai 2003 07:19 #107872 von Vincent-The-Falcon
Vincent-The-Falcon antwortete auf Elvis - The Concert
Meinste das gibt da "Hurt" zu hören?

Und ich erkenn dich in Amsterdam... Marc <span style='color:red'>H.</span>! :up:

Obwohl... was für Hosen wirst Du tragen :huh:

Moderatoren: Mike.S.
Wir benutzen Cookies
Die Internetseite verwendet an mehreren Stellen so genannte Cookies. Sie dienen dazu, das Angebot nutzerfreundlicher, effektiver und sicherer zu machen.