- Dank erhalten: 40
Elvis - That´s The Way It Is (Legacy Box Edition)
- Joe_E.
-
- All The Kings Men
-
und packen uns aber statt derselben Zeit erscheinenden BluRay nochmals die DVDs drauf. Wird dies dann die bearbeitete DVD sein oder die alte? Ich gehe mal davon aus, die unbearbeitete... Also kommt man nicht drum herum, sich gleichzeitig noch die BluRay zuzulegen... Marketingtechnisch sicher geschickt...The result of an historic partnership between Sony Music and Warner Brothers Home Video, the deluxe set combines the video and audio assets of Elvis: That's The Way It Is with unique and previously unreleased material.
Bitte Anmelden oder Registrieren um uns Deine Meinung zu dem Thema mitzuteilen.
- Charles
-
Autor
- Abwesend
- Administrator
-
Das klingt neu und muss ich haben.............

„Zeit, die man zu verschwenden genießt, ist nicht verschwendet.“ — John Lennon
- Vincent-The-Falcon
-
- ECB-Mitglied
-
- Dank erhalten: 272
On Tuesday, August 5, 2014, Legacy Recordings, the catalog division of Sony Music Entertainment, will release That's The Way It Is (Deluxe Edition), the most ambitious Elvis Presley restoration package ever created, bringing together -- for the first time ever -- the album, the theatrical and home video versions of the film, six full-length concerts (featuring previously unreleased performances), rehearsal highlights and other rare recordings in one astounding and essential package. The result of an historic partnership between Sony Music and Warner Brothers Home Video, the deluxe set combines the video and audio assets of 'Elvis : That's The Way It Is' with unique and previously unreleased material.
This highly-collectible deluxe 8 CD / 2 DVD box set, 'That's The Way It Is' (Deluxe Edition), marks the first time the 1970 documentary and album have been available in a single package, with bonuses including unreleased material, remixed and remastered audio and a new 80-page book detailing the entire event with facts, songwriter and musician interviews, and photos in a deluxe box set. A 2CD Legacy Edition will also be available.
Mixed or remixed and mastered to establish a uniform sound
All the concerts have been either mixed or remixed and mastered to establish a uniform sound. A separate disc of insightful rehearsal highlights showcases the hard work that governed Elvis' relationship with his musicians. Finally two DVDs, featuring the original theatrical released version (1970) and the subsequent re-edited extended version (2000) complete this truly memorable event in the career of Elvis Presley.
www.elvis.com.au/presley/cd/thats-the-wa...sting-art-work.shtml
- rambohamster
-
- All The Kings Men
-
- Dank erhalten: 19
- king77
-
- Abwesend
- All The Kings Men
-
- Dank erhalten: 1056
- rambohamster
-
- All The Kings Men
-
- Dank erhalten: 19
Könntest du mir evtl. nen Tipp geben, wo ich die hierbekomme?
- DumbAngel
-
- Abwesend
- Forums Mafia
-
www.rollingstone.com/music/news/hear-elv...-from-vegas-20140714
- Alsterläufer
-
- All The Kings Men
-
- Dank erhalten: 160
- Earth Boy
-
- Forums Mafia
-
- Dank erhalten: 1622
DumbAngel schrieb: Klingt supergeil!! -> I just can't help believing
www.rollingstone.com/music/news/hear-elv...-from-vegas-20140714
In der Tat. Auch die Abmischung scheint mir ungewöhnlich zu sein. Ich zumindest habe Backgroundsänger und Streicher gerade zum Ende hin noch nie so dominant bei der Nummer wahr genommen.
- PSEP
-
- Beginners Luck
-
- Dank erhalten: 0

Hat jemand einen guten Tipp, wo ich die Box am billigsten kriegen kann?