- Dank erhalten: 275
"Day of the Dead"
- Vincent-The-Falcon
-
Autor
- ECB-Mitglied
-
Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.
Leute, grad seh ich ne Review zur "Day of the Dead"-DVD und bin platt.
Die Pics sind absolut top scharf und es gibt massenweise Behind the scences-Material!
Für dieses Pic, bitte klicken: <a href=' www.chud.com/chudvd/reviews/images6/dotd3.jpg ' target='_blank'> www.chud.com/chudvd/reviews/images6/dotd3.jpg
Für dieses Pic, bitte klicken: <a href=' www.chud.com/chudvd/reviews/images6/dotd5.jpg ' target='_blank'> www.chud.com/chudvd/reviews/images6/dotd5.jpg
Für dieses Pic, bitte klicken: <a href=' www.chud.com/chudvd/reviews/images6/dotd6.jpg ' target='_blank'> www.chud.com/chudvd/reviews/images6/dotd6.jpg
Für dieses Pic, bitte klicken: <a href=' www.chud.com/chudvd/reviews/images6/dotd8.jpg ' target='_blank'> www.chud.com/chudvd/reviews/images6/dotd8.jpg
Für dieses Pic, bitte klicken: <a href=' www.chud.com/chudvd/reviews/images6/dotd9.jpg ' target='_blank'> www.chud.com/chudvd/reviews/images6/dotd9.jpg
Für dieses Pic, bitte klicken: <a href=' www.chud.com/chudvd/reviews/images6/dotd14.jpg ' target='_blank'> www.chud.com/chudvd/reviews/images6/dotd14.jpg
In this third and final shocker in the legendary trilogy from writer/director George A. Romero (NIGHT OF THE LIVING DEAD, DAWN OF THE DEAD), a small group of scientists and soldiers have taken refuge in an underground missile silo where they struggle to control the flesh-eating horror that walks the earth above. But will the final battle for the future of the human race be fought among the living or have they forever unleashed the hunger of the dead? Lori Cardille, Joe Pilato, Richard Liberty and Howard Sherman star in this controversial classic with groundbreaking gore effects by Tom Savini and featuring the most intense zombie carnage ever filmed.
This is the ultimate edition of DAY OF THE DEAD. Presented in a stunning new widescreen transfer with terrifying DTS-ES & Dolby Digital Surround EX audio, this is the darkest day of horror the world has ever known, like you’ve never seen or heard it before!
Includes a Special 16-Page Collector's Booklet
<span style='color:yellow'><span style='font-size:21pt;line-height:100%'>Hammer Bonusmaterial!!</span></span>
Day of The Dead: Feature Presentation (Disc One)• Widescreen Presentation enhanced for 16x9 TVs
• Audio Commentary with Writer/Director George A. Romero, Special Make-up Effects Artist Tom Savini, Production Designer Cletus Anderson, and Actress Lori Cardille
• Audio Commentary with Filmmaker Roger Avary
Day of The Dead: Bonus Materials (Disc Two)• Theatrical Trailers
• Behind-the-Scenes Photos
• Audio Interview with Actor Richard Liberty
• Wampum Mine Promotional Video
• TV Spots
• Continuity Stills Gallery
• Zombie Make-Up Photo Gallery
• Gallery of Memorabilia
Bitte Anmelden oder Registrieren um uns Deine Meinung zu dem Thema mitzuteilen.
- Big Hunk
-
- Forums Mafia
-
- Dank erhalten: 4
Ein Zombiefilm zu Weihnachten? Junge, wat bist Du unweihnachtlich!<span style='font-size:14pt;line-height:100%'><span style='color:blue'>DER Tipp für Weihnachten! Und auch...:</span></span>
<a href=' www.anchorbayentertainment.com/dawnofthedead/ ' target='_blank'>Dawn of the Dead - The Ultimate Edition 4 Disc-Set!
Ich gönnte mir gestern den "WiXXer" in der Doppel-DVD mit jeder Menge "Making Of"-Boni, das langt mir als Grusel.
- Vincent-The-Falcon
-
Autor
- ECB-Mitglied
-
- Big Hunk
-
- Forums Mafia
-
- Dank erhalten: 4
Allerdings habe ich auch eine DVD mit dem "Making Of" der Filme, Tricks, Synchro etc., das nimmt einem ein bißchen den Horror, wenn man sieht, wie die Zombies blödeln etc.
Na ja, man kennt die Dinger halt noch aus der Jugend; als sie rauskamen, war man so 10, 12 Jahre und natürlich schon deswegen sehr an Splatter interessiert, weil die ab 18 waren. Heute interessieren mich mehr die Tricks...
- Vincent-The-Falcon
-
Autor
- ECB-Mitglied
-
- ledunkelgrau
-
- Besucher
-
Ich habe den auch als 2-DVD-Special-Edition, aber ich glaube, nicht diese... Mal schauen...