Girls! Girls! Girls!

Mehr
14.01.2003 12:30 #41977 von Charles
Girls! Girls! Girls! wurde erstellt von Charles
<!--aimg--><a href=' images.amazon.com/images/P/B00007ELFC.01.LZZZZZZZ.jpg ' target='_blank'>

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.

<!--Resize_Images_Hint_Text--><!--/aimg-->

Folgendes hab ich in den newsgroups gefunden:

"I just watched the Girls! Girls! Girls! DVD and noticed a couple of things that I never noticed before in the many times that I watched the movie and video. There are 2 scenes of the outside of the nightclub where Ross sang.
The one where Laurel Dodge chases Ross when he leave the club and the one when he chase after Laurel (after singing Return To Sender, etc.). There is a movie theater next door to the club. The theater has a couple of large posters from Blue Hawaii on the wall. Also, in the scene where Ross chases after Laurel, there is a man standing outside the theater lighting a cigar.

I'm about 90% sure that it's the Colonel. Now go watch the movie and let me know what you think Ed"

Da ich die neue DVD nicht hab, wollte ich mal auf diesem Wege fragen, ob jemand ähnliches aufgefallen ist?

„Zeit, die man zu verschwenden genießt, ist nicht verschwendet.“ —  John Lennon

Bitte Anmelden oder Registrieren um uns Deine Meinung zu dem Thema mitzuteilen.

Mehr
14.01.2003 14:58 #42026 von Taniolo
Taniolo antwortete auf Girls! Girls! Girls!

Folgendes hab ich in den newsgroups gefunden:

"I just watched the Girls! Girls! Girls! DVD and noticed a couple of things that I never noticed before in the many times that I watched the movie and video. There are 2 scenes of the outside of the nightclub where Ross sang.
The one where Laurel Dodge chases Ross when he leave the club and the one when he chase after Laurel (after singing Return To Sender, etc.). There is a movie theater next door to the club. The theater has a couple of large posters from Blue Hawaii on the wall. Also, in the scene where Ross chases after Laurel, there is a man standing outside the theater lighting a cigar.

I'm about 90% sure that it's the Colonel. Now go watch the movie and let me know what you think Ed"

Da ich die neue DVD nicht hab, wollte ich mal auf diesem Wege fragen, ob jemand ähnliches aufgefallen ist?

Mir ist was anderes mal aufgefallen. In meinem dt. VHS-Kaufvideo gibt's auch eine Outdoor Szene, wo ein Stück fehlt. Hab's Ewigkeiten nicht mehr geschaut, aber Elvis man mit Laurel unterwegs und man hört beim Szenenwechsel noch die letzten Takte von "Where Do You Come From", nicht aber das Lied. In welchen versionen dieses Movies ist der Song enthalten und in welchen nicht? Warum fehlt er auf der dt. kaufcassette?

... with a barefoot ballad you just can't go wrong.

Mehr
19.07.2007 17:00 #607041 von Charles
Charles antwortete auf Girls! Girls! Girls!
<!--aimg--><a href=' www.elvisclubberlin.de/dvd/girlsgiru7.jpg ' target='_blank'>

<!--Resize_Images_Hint_Text--><!--/aimg-->

"Girls! Girls! Girls" erscheint auch in Russland...

„Zeit, die man zu verschwenden genießt, ist nicht verschwendet.“ —  John Lennon

Moderatoren: Mike.S.
Wir benutzen Cookies
Die Internetseite verwendet an mehreren Stellen so genannte Cookies. Sie dienen dazu, das Angebot nutzerfreundlicher, effektiver und sicherer zu machen.